Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Mår inte bra alls

Nej jag mår inte bra alls nu. Kräks mycket, är väldigt svag i benen och magen är extremt jobbig. Väldigt spänd och det känns som jag har kraftiga rep åtdragna över bröstkorgen liksom.

Att jag är svag har nog med behandlingen att göra. Jag är inne i den sämsta perioden nu så kanske det vänder snart.

Kan inte äta eller dricka något, eller jo jag dricker lite vatten ändå. Det kommer upp senare men jag vill svälja något. Är rätt törstig hela tiden.

Är också väldigt hes, tror det också beror på cellgifterna. De brukar sabba slemhinnorna och det har man väl i halsen, tror jag.

Janne har skaffat en AC till mitt sovrum, det kommer bli kanonbra. Han är så gullig.

juli 5, 2012 - Posted by | Uncategorized

8 kommentarer »

  1. Sonja, jag håller tummarna att det snart blir bättre, skönt med AC och tur också att det inte är alltför varmt ute utan ganska skönt. Tänker på dig, bra att Janne finns. Kram🙂

    Kommentar av CD | juli 5, 2012 | Svara

  2. Sonja, det är så fruktansvärt ledsamt att läsa att du mår så dåligt just nu….😦 Jag hoppas innerligt att det vänder snart och att cellgifterna inte bara får dig att må dåligt, utan också hjälper dig.

    Många kramar
    Linda

    Kommentar av muppins | juli 5, 2012 | Svara

  3. Rara Sonja, det är så synd om dig att du ska ha det så plågsamt. Cellgifterna ställer till det samtidigt som de hjälper. Hoppas du snart mår bättre.
    Kram Anette Sjöstrand

    Kommentar av Anette | juli 6, 2012 | Svara

  4. skit också, nu tycker jag att det räcker. Håller tummarna för att det vänder nu! AC till sovrummet låter behagligt, bra fixat av maken. Kram!

    Kommentar av mariasbokliv | juli 6, 2012 | Svara

  5. AC ….. kanon, det blir svalt, skönt och vilsamt …. hoppas verkligen att medicinerna du tar snart hjälper så att du får må bättre. Tänker på dej och håller mina tummar hårt .. *kram kram* från Iréne i Värmland

    Kommentar av Iréne Södergren | juli 7, 2012 | Svara

  6. Tänker på dig Sonja och hoppas att det snart vänder till det bättre. Kram!
    Mia

    Kommentar av Mia Trankell | juli 12, 2012 | Svara

  7. Usch jag kikar in här varje dag och hoppas på goda nyheter, hoppas du mår bättre nu! Kram! /Malin Tegelberg

    Kommentar av pysselmalin | juli 14, 2012 | Svara

    • Det är lite tråkigt för inget händer, varken bättre eller ännu sämre. Suck!

      Kommentar av sonjac | juli 15, 2012 | Svara


Kommentera

