Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Behandling nr tre

Jag har mått pyton i några dagar igen men igår lättade det en aning och idag känns det betydligt mycket bättre.

Jag har varit inne på behandling idag och det gick bra. Buken är något mindre svullen nu, jag hoppas att det är en positiv trend.

Vädret är fortsatt helt ok, inte för varmt och sol och regn lite pö om pö. Gräset och mina buskar gillar det. Klematisen har börjat slå ut lite, det är tre blommor på gång nu. Inget utslaget på pelargonerna men knoppar på gång.

Efter jag kom hem så tog jag en promenad och postade ett par brev samtidigt. Vattnade lite i urnorna också. Fröplantorna kommer fint.

juni 20, 2012 - Posted by | sjuk

11 kommentarer »

  1. Härligt att höra från dig igen! tittade idag på din tavla med frusna blåsippor. :)) Du ville gärna byta till något annat? Om du vill kan jag göra det åt dig.🙂 Säg bara till!! Kram och ha en fin midsommar!

    Kommentar av Mia Trankell | juni 21, 2012 | Svara

    • Vad snällt av dig, men jag måste ha något att byta med som inte hängt redan. Ska fundera lite. Jag vill å andra sidan komma förbi på jobbet och surra lite också. Jag ska bli kryare har jag tänkt😉
      Kramar och hoppas du får en fin midsommar du med.

      Kommentar av sonjac | juni 21, 2012 | Svara

  2. håller tummarna för att det vänder nu så du kan få njuta lite av sommaren… Kram!

    Kommentar av mariasbokliv | juni 21, 2012 | Svara

  3. Jag hoppas det jag med🙂

    Kommentar av sonjac | juni 21, 2012 | Svara

  4. Jag håller tummarna för att du kryar på dig så du kan hälsa på oss!🙂

    Kommentar av Mia Trankell | juni 22, 2012 | Svara

  5. Snart borde det bli bättre väder tycker jag, hoppas att du kommer att tajma detta och blir piggare då.

    Kommentar av Mian | juni 24, 2012 | Svara

  6. Kul att läsa om utställningen, du är ju så duktig fotograf, så det är säkert en njutning. Jag tycker att du är fantastisk som kämpar så, det borde bli en bok av den här bloggen!

    Kommentar av Anna | juni 24, 2012 | Svara

  7. Kära Sonja

    Vill inget speciellt, vill mest bara ge dig en varm kram över nätet på något vis och säga att jag läser här inne, även om jag inte alltid hittar ord. Men läser och finns!

    Känns bra att du hade en ok dag och att vädret inte är för mycket av antningen det ena eller andra🙂

    Läste om din utställning och tyckte det var så kul att höra, du är så ofantligt duktig och jag hoppas att om det kommer sommar nån gång, hmm…., att du mår bra då!

    Varm kram

    Kommentar av Tammy | juni 27, 2012 | Svara

    • Tack Tammy. Dina rara ord värmer. Jag läser din blogg också, såg vad som hänt din älskade vovve. Så fruktansvärt, jag håller tummarna att han ska bli helt återställd snart.
      Kram från Sonja!

      Kommentar av sonjac | juni 30, 2012 | Svara

  8. Hej, jag har precis påbörjat mina cellgiftsbehandlingar så det är intressant att följa din resa. Man vet ju inte riktigt vad som väntar i form av biverkningar och så.
    Väldigt fina bilder du tar förresten🙂

    Kommentar av Eva | juni 30, 2012 | Svara

    • Hejsan! Ja det är tungt med cellgifterna. Jag tycker ändå jag mått hyfsat då jag fått dom, jämfört med symptomen från cancern jag har nu. J
      Det är ett jäkla skit vi råkat ut för.
      Kul att du gillar mina bilder.

      Kommentar av sonjac | juni 30, 2012 | Svara


Kommentera

