Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Dålig natt igen

Hade inte så ont i natt men mådde illa och spydde. Jag kände att jag inte hinner få i mig tillräckligt med extra vätska så jag bad att få ett klart vätskedropp iag på dagen. Fick även prova en spruta mot illamående, Halldon eller liknande namn. Men jag har spytt en gång till efter jag fick den ändå.

Idag har jag inte orkat ”kliva” upp ock klä mig och bädda sängen. Jag brukar göra det så det blir lite skillnad på natt och dag, som dom gör på sjukhus om man inte är för dålig. Janne har varit här och servat mig också i helgen, han är så otroligt gullig. Hämtar nytt vatten, letar fram sugrör, dammsuger och fixar. Gullegubben😀

juni 3, 2012 - Posted by | sjuk

6 kommentarer »

  1. håller tummarna för att cancern mår ännu sämmre o att det snart ljusnar för dig. Kram!

    Kommentar av mariasbokliv | juni 3, 2012 | Svara

    • Det är precis så jag tänker. Ner med cancern.
      Kram!

      Kommentar av sonjac | juni 3, 2012 | Svara

  2. Fantastiska du!!!

    Kommentar av Ingela | juni 3, 2012 | Svara

    • Fast jag känner mig lite ynklig🙂

      Kommentar av sonjac | juni 3, 2012 | Svara

  3. Följer Dina inlägg och lider med Dig…
    Tänker på Er ofta och hoppas, hoppas… Du är starkare än cancer!!!🙂
    Tusen tack för din rara kommentar på NF.

    Krya på Dig
    Halina

    Kommentar av Halina | juni 4, 2012 | Svara

    • Den där trollsländan var jag tvungen att kommentera, den var ju rent magisk. Vilken fantastisk guldlyster den hade, och vilket ljus.
      Kram Sonja!

      Kommentar av sonjac | juni 6, 2012 | Svara


Kommentera

