Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

25 mm regn

Nu har det kommir ner 25 mm regn, perfekt, en riktig rotblöta.

Det har varit en halvjobbig natt. Den konstiga smärtan i ryggen dök upp igen om än inte lika förlamande. Det gick att hålla den i schack genom att massera hårt med ena handens tumme/knogar. Men jag fick också en skum brännande smärta i magen, väldigt mycket brännande. Jag ringde till ASiH i fm för att kolla om min läkare jobbade, men hon var ledig. Jag ska i alla fall få ut ett papper som ev visar hur mycket jag kan ta i maxdos av morfinet. Jag är lite för försiktig med det inser jag.

juni 1, 2012 - Posted by | Skyrim

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

