Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Stopp i flödet

Nyss, ca 7,30, såg jag att näringslösningen nästan slutat droppa. Jag joxade lite med det jag kan göra men fick inte till det. Så det var bara att ringa änglarna på ASiH så kom en av deras rara sköterskor hit och spolade igenom slangarna och allt funkade igen. Antagligen har jag legat på slangen i natt så det blivit stopp och kleggat ihop.

Jag har varit tvungen att ta lite extra morfin både i natt och nu i morse, ändå känns det som det kanske går lite åt rätt håll. Kan ju dricka lite utan att spy.

Igår hittade jag ett kul litet spel till Ipaden, samma till Iphone. Rumble heter det och man tävlar mot en motståndare i tvåminutersmatcher. Spelet går ut på att hitta så många ord som möjligt i en ruta med bokstäver. Matcherna är på 3×2 min. Man får poäng för böjformer också. Nu till min undran… är det någon som läser min blogg som spelar Rumble? Mitt nick är akvariesonja😉

Janne spelar också så vi har gått några matcher, men han vinner ju jämt😀

Idag, om jag mår hyfsat, ska vi leta efter några plantor till min nya kruka. Har jag skrivit vad jag lutar mest åt nu? Lågvuxen clematis, som blommar på årsskotten, gärna vit eller blå. Nedtill två röda hängpelargoner och kanske en planta till, något vitt eller blått beroende på clematisen, om jag hittar någon lämplig.

maj 18, 2012 - Posted by | blommor, sjuk, spel

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

