Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Hemma igen

Äntligen är jag hemma igen. En läkare och en sjuksyster har varit här i ca två timmar och vi har pratat om mina vårdbehov just nu, smärtlindrande, näring mm och mina mål just nu. Målet är ju lätt, jag vill kunna äta mat igen🙂

Det känns fantastiskt att få lägga sig i sin egen säng, den är så bekväm. Nu ska jag vila lite, har vattnat blommor inne och matat fiskar. Måste vattna ute lite också men inte idag. Nu är jag kopplad till glukosdropp. Ikväll blir det näringsdropp över natten, sen kanske vi provar om jag klarar mig på bara nattdroppet. Jag har börjat dricka lite klara drycker som vatten, saft och klar näringsdryck. Få se om det funkar utan att jag börjar kräkas igen.

maj 4, 2012 - Posted by | sjuk

7 kommentarer »

  1. Välkommen hem! Jag hittade hit via Jannes blogg och jag beundrar dig för att du orkar kämpa på i motvinden. Jag hoppas att du repar dig snabbast möjligt. Ta hand om dig!
    MVH,
    Martin

    Kommentar av Martin | maj 4, 2012 | Svara

  2. Härligt! Håller tummarna att du får behålla allt i magen. Skönt att få ligga i sin egen säng. Kramis🙂

    Kommentar av CD | maj 4, 2012 | Svara

  3. Härligt! De egna sakerna runt sig är bäst.
    Håller tummarna för att ”cyton” gör verkan!!
    Kram

    Kommentar av Ingela | maj 4, 2012 | Svara

  4. Härligt! Håller tummarna för din mage och önskar dig något riktigt smaskigt🙂
    Såg fina bilder på Dig på Naturfotoforum. Ni är makalösa!
    Styrkekram
    Halina

    Kommentar av Halina | maj 4, 2012 | Svara

  5. skönt att komma hem!

    Kommentar av mariasbokliv | maj 4, 2012 | Svara

  6. Så skönt att vara hemma igen! När du orkar och har lust så vet du att det bara är att slå en pling! När som helst!! Kram Inger o Bosse

    Kommentar av Inger Linde | maj 4, 2012 | Svara

  7. Gôtt!

    Kommentar av elexidor | maj 5, 2012 | Svara


Kommentera

