Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Väntan

Inatt sov jag riktigt bra, igår också. Nu är kl 09 och jag väntar på att få cellgifter. Tror det blir framåt 11. Sen kan det ev bli så att jag får åka hem redan idag. Det måste bara bli klart med ASiH först. Läkarna här försökte få tag i dom igår men det var ju helgdag, inte så konstigt om det  inte går att få till det en sådan dag.

Janne är så himla gullig och omtänksam. Han kommer hit med tidningar mm, fotar blommande magnolior och körsbärsträd och skickar till min mobil mm. Min gamla mobil passade på att packa ihop lagom till jag blev inlagt, den ville inte ta emot laddning. Så då köpte Janne en ny mobil till mig. Och det blev så lyckat, en Nokia 300. Den har både touchskärm och vanliga tangentknappar, och precis allt jag behöver i en mobil till ett hyfsat pris. Otroligt lättanvänd, jag har kommit på de flesta funktioner utan att kika i bruxen och det är ovanligt.

maj 2, 2012 - Posted by | sjuk

4 kommentarer »

  1. Hej Sonja!
    Gott att läsa från dig här i bloggen, du verkar vara vid gott mod trots det tunga läget just nu!
    Så härligt att Janne delar med sig till dig via mobila tekniken!Våren är ju på gång för fullt ute.
    I morgon kanske du kan ta dig ut i din trädgård och se vad som hänt under tiden du varit hemmifrån.Kanske har det flyttat in fåglar i holken:-)
    Vill gärna veta lite mer om vad du råkat ut för nu och vilka cellgifter det blev denna gång. Maila gärna om du orkar.
    Tänker på dig, du som jag är bra på och hitta ljuspunkter i tillvaron!!! Sköt om dig efter bästa förmåga
    KRAM

    Kommentar av ingela | maj 2, 2012 | Svara

    • Ja jag är så nyfiken på vad som hänt i min trädgård. Hoppas också på någon fågel i holken.
      Jag mailar när jag är hemma och orkar.
      Kram Sonja!

      Kommentar av sonjac | maj 2, 2012 | Svara

  2. Härligt att du fortsätter hålla humöret upp Sonja, mycket hänger nog på det och all heder till Janne, som vet att prioritera det som är viktigt här i livet.

    Kommentar av Anders Åberg | maj 2, 2012 | Svara

  3. Så fint att du har goa Janne Sonja! Jag tänker på dej … *kramar om* ..

    Kommentar av Iréne Södergren | maj 16, 2012 | Svara


Kommentera

