Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Fortfarande på KS

Jag är kvar på KS. Det blev lite… Strul, har inte kommit åt mailen och nätet kom jag inte åt förrens igår när min snälla Janne tog hit min padda. Men mailen kommer jag ändå inte åt, kan inte inloggninsuppgifterna utantill🙂 Janne har varit så snäll och farit som en iller efter grejer jag kommit på att jag behövt. Jag skulle ju inte bli kvar.

Jag hoppas få åka hem nu i veckan som kommer.

april 29, 2012 - Posted by | Uncategorized

6 kommentarer »

  1. Styrkekram….

    Kommentar av Halina | april 29, 2012 | Svara

  2. Tänker på dig! Kram

    Kommentar av Ingela | april 29, 2012 | Svara

  3. nä de där inloggnongsuppgifterna kan man väl bara utantill om man har webbmail o kollar fr olika ställen jämt. Hejja Janne som extraknäcker som budfirma! Kram!

    Kommentar av mariasbokliv | april 29, 2012 | Svara

    • ”Budfirman” (och jag) hälsar tillbaks😉 Janne sitter och håller mig lite sällskap precis nu.

      Kommentar av sonjac | april 29, 2012 | Svara

  4. En jättekram till er båda!

    Kommentar av muppins | april 30, 2012 | Svara

  5. Kramar till er båda!!

    Kommentar av Per | april 30, 2012 | Svara


Kommentera

