Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

In till KS igen

Nu sitter jag och väntar på skjuts till Karolinska igen. Måste få buken dränerad på vätska, den är väldigt jobbig. Janne kör kurs i Eskilstuna men ansluter när han är klar. Usch vad jobbigt och tråkigt det här är. Det jag längtar mest efter just nu är att kunna äta gott, tänk varmrökt lax, lufttorkad skinka… stora kaprisar, goda oliver, nybakt bröd med massor av Bregott som rinner ner i brödet…

Det har varit lite varannandag nu, sämre igår, lite bättre just nu.

april 22, 2012 - Posted by | sjuk

8 kommentarer »

  1. 😦 usch och fy!!! Tur att du kan få komma in genast.
    Stor kram till dig!!

    Kommentar av Ingela | april 22, 2012 | Svara

  2. Oh Sonja, jag har tänkt så mycket på dig och såg att Janne skulle vara borta denna helg. Gud så tråkigt😦 men jag hoppas du snabbt blir av med vätskan och känner dig bättre. Håller tummarna.. Kram

    Kommentar av CD | april 22, 2012 | Svara

  3. Usch vad du får kämpa! Massor av kramar från mig.

    Kommentar av Mia Trankell | april 23, 2012 | Svara

  4. Hoppas du snart får möjlighet att sätta matplanerna i verket, du har nästan fått mig att dreggla i tngentbordet…

    Kommentar av mariasbokliv | april 23, 2012 | Svara

  5. Usch vad du får kämpa! Tänker på dig och sänder dig många krya på dig kramar!

    Kram från Ingegerd

    Kommentar av Ingegerd | april 23, 2012 | Svara

  6. Oj vad tungt du har det! Hoppas det gick bra att bli av med vätskan. Och att du fått förverkligat dina matplaner åtmisnstone en del av dem. Men främst att du mår lite bättre🙂
    Känner mig hedrad att du mitt upp i all värk och besvär, varit in och tittat på min hemsida och tom lämnat ett avtryck i gästboken. Din kommentar där kommer därför att betyda mer…
    Hoppas nu att sjukdomen ger med sig, så du kan krya på dig, och kan njuta av det nu är vår iaf så gott det går.
    Med vänliga hälsningar Christer K

    Kommentar av Christer K | april 26, 2012 | Svara

  7. Hej Sonja! Har tänkt på dig.. du skrev att du skulle få första kuren i torsdag i det tidigare inlägget. Har det gått bra? Stor kram….

    Kommentar av CD | april 28, 2012 | Svara

    • Det blev strul. Jag ligger inne på KS sedan i söndags. Vet inte när jag blir hemsläppt, kanske i veckan som kommer. Jag kommer inte åt mailet o har inte kommit nät alls förrän idag. Jag mailade när jag är hemma igen. Kram!

      Kommentar av sonjac | april 28, 2012 | Svara


Kommentera

