Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

ASiH suveräna

Det blev inga kråkfotografier idag, är kameran med är kråkfåglarna borta🙂

När jag kom hem igen låg det ett brev från min husläkarmottagning i lådan. Det var en kallelse till en av deras distriktssköterskor för spolning av min venport i mitten av november. Man ska göra det varannan månad då den inte används så den inte sätter igen. Jag brukar få fixa tid själv men nu tror jag att det här var en sista trevlig ”hälsning” från ASiH. Jag klev ju ur deras system för några veckor sedan och dom skulle kontakta min husläkarmottagning så dom vet att jag hör till dom igen. Antagligen skrev min läkare på ASiH en remiss, eller vad jag ska kalla det, så att dom bokade en tid åt mig. Det var väldigt snällt av honom.

Jag undrar när jag piggnar till lite, jag skulle vilja veta när jag kan börja arbetsträna lite smått igen. Jag märker att jag har dålig koncentration fortfarande då jag försöker lösa lite korsord. Jag orkar inte sitta med det. Spela myrspel på paddan däremot går bra😉

Ikväll är Janne på en fin restaurang på Östermalm och äter sjurättersmiddag med sitt jobb. Inte alla förstås, men någon avdelning eller vad man kallar det.

oktober 13, 2011 - Posted by | sjuk

1 kommentar »

  1. Kära Sonja!

    Pigg blir man när man är utvilad, så säger jag iaf till mig själv och inte hjälper det inte :o) Dock hoppas jag att DU ska få vara pigg och så härlig som du är, för du är faktiskt som en vitamininjektion- du ger, sprider glädje och det trots att du kämpar så fantastisk själv. Det är STORT!!

    Varm kram till dig goa du!

    Kommentar av Tammy | oktober 15, 2011 | Svara


Kommentera

