Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

En gröning

Jag lovade en vän att fota en grön bärfis också. Det sitter en stor en i rudbeckiorna men den är lite skygg och sitter lite knepigt till. Det här duger som ett första försök, men jag ska försöka få till en där man ser ryggen bättre.

Annars så sov jag hyfsat i natt. Jag var supertrött, lade mig vid 23-tiden och somnade rätt direkt. Sen vaknade jag 6.30… typiskt… var upp en sväng, kollade om det fanns några bärfisar att fota i morgonljus men det var nog för kallt för dom. Lade mig igen och somnade, vaknade 10 nästa gång😀

Igår fick jag några konstiga svindelkänslor två gånger, ena gången stod jag upp och trodde jag skulle svimma, det verkligen svartnade för ögonen. Men jag hade rest mig ur soffan en liten stund tidigare så jag tänkte att det kanske berodde på det. Andra gången låg jag i soffan och pratade i telefon när det snurrade till. Det var ju lite konstigare. Det är säkert någon biverkning från cellgifterna, jag ska försöka komma ihåg att fråga någon läkare nästa gång jag får tillfälle.

augusti 13, 2011 - Posted by | blommor, insekter, sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

