Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Dåliga blodvärden

Knopp frän en Viktorianäckros med sina blad runt omkring, Bergianska

I fm var en sköterska från ASiH här och tog blodprov. Jag bad henne ringa när svaren kommit och det har hon gjort. Mina vita blodkroppar är inte bra. Hb däremot låg på 107, det är hyfsat. Jag gissar att när läkaren ringer från Radiumhemmet i morgon så bestäms att jag ska åka in en timme före den planerade behandlingen på mån och ta ett nytt blodprov. Det finns en chans att de vita klättrat upp lite så det räcker, eller så blir behandlingen framskjuten igen… och jag måste ändra röntgentiden igen, för fjärde gången.

Åh vad jag är less på att vara så trött och känna mig så sliten. Det är som att ha en jobbig infektion i kroppen.

Frökapsel från den rosa lotusen i inlägger närmast under, Bergianska

augusti 11, 2011 - Posted by | blommor, sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

