Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Ingen behandling idag

Tidigt, tidigt i morse gick Janne och jag upp och åkte in till Radiumhemmet. Jag skulle ta ett blodprov en timme före den planerade behandlingen för att kolla att mina vita blodkroppar gått upp. Det hade dom inte så jag fick ingen behandling. Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från Radiumhemmet och berätta när jag blir inbokad igen, för blodprov och behandling. Det blir antagligen inte förrän nästa vecka så då måste vi boka om Gotlandsresan. Vi får se om det blir att vi kan åka några dagar senare eller att vi inte alls kan åka. Tråkigt😦

juli 11, 2011 - Posted by | sjuk

8 kommentarer »

  1. Så himla tråkigt!
    Tänker på dig!
    Din vän Eva

    Kommentar av Eva Ehrnström | juli 11, 2011 | Svara

    • Tack Eva🙂
      Kram!

      Kommentar av sonjac | juli 12, 2011 | Svara

  2. usch så surt:(!! Och så mycket energi det tar att bara komma iväg till sjukhuset
    Ni får göra lite mysiga dagsutflykter tills ni vet
    Kram Ingela

    Kommentar av Ingela | juli 11, 2011 | Svara

    • Precis så är det, jag blir trött av att åka in dit. Men när vi kom hem så började vi, eller snarare Janne att röja i sitt förråd. Sen åkte vi till sopanläggningen två gånger med skräp🙂
      Kram!

      Kommentar av sonjac | juli 12, 2011 | Svara

  3. Ajdå…det var inte kul 😦 ..hoppas ni får fina och trevliga dagsutflykter istället!

    Steffe

    Kommentar av Steffe | juli 11, 2011 | Svara

    • Det är lite som om luften gick ut mig ett tag, nu väntar vi på att få samtal från Radiumhemmet som berättar när dom bokat in mig. Har vi tur kan vi åka några dagar senare istället.
      Kram!

      Kommentar av sonjac | juli 12, 2011 | Svara

  4. Man kan inte vänta med behandlingen tills efter Gotland? Eller rentav göra den på Gotland?
    Daniella

    Kommentar av Daniella | juli 11, 2011 | Svara

    • Nej det är det som är grejen, det blev lite för långt mellanrum till förra behandlingen pga mina blåsor på fötterna. Det får inte bli för långt mellan nu också. Hm, tror inte jag får behandling på annat ställe, blodprov däremot kan man ta t ex i Visby. Det fixar sig nog🙂
      Kram!

      Kommentar av sonjac | juli 12, 2011 | Svara


Kommentera

