Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Slö idag

Jag hittade en blodröd pelargon på Plantagen i våras, den börjar komma igång fint nu.

Mina ”svarta” aklejor har slagit ut i rabatten på baksidan nu. Dom är så violetta så de ser svarta ut.

Jag vet inte än hur många skatungar det finns i årets kull, men minst två i alla fall. Här är en av dom, söt va😉

Det börjar bli lite svalare nu äntligen. Men inget regn i sikte än, jag har vattnat lite buskar och gräs igår.

Idag har jag mest legat och läst, läste om en Nesser (Skuggorna och regnet). Han skriver verkligen bra, jag måste nog ut i förrådet och leta fram några till av hans böcker. Det finns två flyttkartonger med pocket där som jag läst och sparat.

I morgon, måndag, är det dags för cellgiftsomgång nr 5.

juni 12, 2011 - Posted by | blommor, fåglar, sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

