Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Härligt på Järvafältet

Idag lagade Janne till en gulaschgryta, smaskens. Vi hittade väldigt fina grytbitar på ICA Viksjö. Sen cyklade vi ut på Järvafältet och den här gången hade vi båda med varsitt minneskort😉

Tyvärr gick den största av blåsorna på mina tår sönder inatt. Det kliade som sjutton så jag gned nog sönder den mot lakanet. Så nu måste jag ha plåster på när jag ska ut och cykla. Jag kan bara ha ett speciellt par sandaler där ingenting ligger mot och skaver.

Här sa Janne precis: sluuutare. I meningen: Jag tyckte väl jag precis hörde en slutare😀

juni 2, 2011 - Posted by | blommor, insekter, Janne, sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

