Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Nya försök med foto

Idag har vi varit ganska flitiga. Vi åkte till Åkersberga och kikade på de två ställen där Janne bott för rätt många år sedan. Sen fortsatte vi till Österskär för jag ville kolla hur stationen såg ut numera, och så tog vi en glass där.

Framåt kvällen när vi varit hemma ett tag tog vi en sväng på Järvafältet med cyklarna. det verkar fungera med mina fötter om jag cyklar istället för går. Det har inte kommit några nya blåsor och de tidigare börjar sakta krympa ihop… och så kliar de något så infernaliskt.

Hursomhelst kom vi iväg vid 19-tiden och nu var ljuset så mycket finare än mitt på dagen. Men vad händer då… jo Janne glömmer minneskortet i läsaren hemma. Fast vi kom på att vi kunde dela på mitt kort. Bilderna hamnar i olika mappar, väldigt praktiskt. Men i morgon cyklar vi ut igen med varsitt kort om vädret är ok.

Janne lagar mat åt oss idag igen, det blir Biff Rydberg, gudomliga dofter letar sig ut från köket😀

juni 1, 2011 - Posted by | ditt och datt, Janne, sjuk

8 kommentarer »

  1. Efterson han har så lite att göra så borde han väl slå in på kockyrket lite också på nått sätt…tycker jag!😉

    Kommentar av Steffe | juni 1, 2011 | Svara

    • Jajamensan, jag ska tipsa honom om det😉

      Kommentar av sonjac | juni 1, 2011 | Svara

  2. skönt att fötterna känns bättre!

    Kommentar av mariasbokliv | juni 1, 2011 | Svara

    • Ja det tycker jag med😀

      Kommentar av sonjac | juni 1, 2011 | Svara

  3. Sensmoral från Södermalm: Ha alltid ett extra minneskort i fickan. För mig ingår det i ritualen: kolla alltid plånbok, nycklar, mobil och så minneskort.

    Kommentar av Jan L | juni 2, 2011 | Svara

    • Eller så är det jag som alltid tar med två kort😉

      Kommentar av sonjac | juni 2, 2011 | Svara

  4. Såg ut som om ni hade en jättefin sommarkväll … mera sånt! *kram* /Iréne

    Kommentar av Iréne Södergren | juni 2, 2011 | Svara

    • Ja det var trevligt😀
      Kram tillbaks!

      Kommentar av sonjac | juni 3, 2011 | Svara


Kommentera

