Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Järvafältet

Janne och jag cyklade en liten sväng på Järvafältet idag. Det var hårt ljus och blåste mycket, så fort man stannade med cykeln blev man överfallen av stora myggsvärmar. Det är lite konstigt, det brukar väl inte vara så mycket mygg i gassande sol och kraftig blåst heller? Det verkar bli ett riktigt myggår i år.

Efter det låg jag och slappade i soffan och Janne lagade köttfärssås på nya spisen, den blev otroligt god😀

maj 30, 2011 - Posted by | ditt och datt

2 kommentarer »

  1. Hej min kära vän!
    Kände att det var dags att göra ett litet avstamp i din blogg för att meddela att jag finns och jag följer. Tycker bara att det har varit så svårt att skriva något lite så där lagom ”hejja-hejja” å så där du vet. Jag blir så jäkla förbannad över att skiten kommit tillbaka på dig och hoppas och ber för att du ska bli pigg och glad och FRISK igen! Du är så genomgod och det är faktiskt inte så här planen är. Tycker så enormt mycket om dig goaste du❤!!
    Kraaaam /Lenmar

    Kommentar av Maria | maj 31, 2011 | Svara

    • Rara Maria! jag blir så glad över dina rader, jag vet att du har mer än nog själv. Kollar på din blogg med andan i halsen då och då för att se hur du mår. Katteriet verkar fungera fint i alla fall🙂
      Jag har varit, och är, rätt frustrerad nu. Det går nog över så småningom, olika faser man ska igenom. Men jag vill ju bli frisk, inte såsa omkring såhär med blåsor på fötterna och supertaskiga blodvärden. Ja, ja jag har Janne som pysslar om mig, det är bra.
      Många kramar till dig! //Sonja!

      Kommentar av sonjac | juni 1, 2011 | Svara


Kommentera

