Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Inte värre egentligen

Igår fick jag två brev från Karolinska, ett med det förlängda sjukintyget. Nu är jag sjukskriven till 1a september. Suck! Men det låter helt rimligt när jag räknar hur många behandlingar det är kvar. Om jag sen plusar på lite återhämtningstid för blodvärdena att klättra upp och blåsor försvinna mm så hamnar det nog där eller lite längre bort.

Det andra brevet var en kallelse till undersöking fredag den 10e och blodprov dagen före. Då ska blåsorna inspekteras och förhoppningsvis blivit mindre och inte fler. Då hamnar väl behandling nr 5 på måndagen efter gissar jag.

Blåsorna är inte fler och har inte blivit så mycket större, lite större bara😉 Jag hittade tunna strumpor nästan helt utan sömmar. Dom verkar fungera i sandaler eller barfota. Trååååkigt!!!! Jag undviker att promenera nu men cykla går bra.

maj 26, 2011 - Posted by | sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

