Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Det händer ingenting

Allt trallar på som vanligt, jag cyklade ner till centrum idag och handlade lite åt mamma. Fika och kollade lite korsord tillsammans med henne innan jag cyklade hem igen.

Jag är lite frustrerad över mina fötter (blåsor). Det räckte så bra med det som var innan, knäont, dåligt immunförsvar, dålig koaguleringsförmåga på blodet, dålig ork och annat. Nu kan jag inte gå ut och gå som jag vill heller. Tur att det fungerar att cykla i alla fall. Jag sitter en hel del och spelar datorspel nu, Sims Medeltid. Men det blir ju lite trist efter ett tag det också.

Men å andra sidan är jag glad att jag inte spyr och rasar i vikt. Inte har jag så ont i magen heller längre nu när jag började ta Omeprazol igen😀

Synd att det finns så dj-a mycker rådjur som sprider fästingar här. Jag tänker rätt mycket på det nu och vill inte gärna ligga på marken och fota längre. Jag åkte på borrelia sent i höstas, det gick bort med en omgång penicillin som tur var, men jag vill inte råka ut för något liknande igen just nu.

Jag borde inte blogga när jag känner mig så här frustrerad. Hoppas det inte blir för varmt i sommar… nej nu lägger jag mig i soffan och äter choklad istället, det är jag värd 😉

maj 26, 2011 - Posted by | sjuk

4 kommentarer »

  1. Du behöver nog blogga när du känner dig så där. Självklart är du värd att ligga på soffan och äta choklad. Skönt att du kan cykla.
    Kram Nettan

    Kommentar av Anette Lutteman | maj 26, 2011 | Svara

    • Tack Nettan😀 Det är otroligt skönt att jag slog till och fixade en cykel till så jag har en hos Janne och en här hemma. Jag gillar verkligen att cykla, speciellt när jag ska handla.
      Kram Sonja!

      Kommentar av sonjac | maj 27, 2011 | Svara

  2. ;)det är du värd!
    Vet precis hur du känner dig
    kram

    Kommentar av Ingela | maj 26, 2011 | Svara

    • Tack Ingela, det kommer sådana dagar ibland, då hjälper bara choklad😉

      Kommentar av sonjac | maj 27, 2011 | Svara


Kommentera

