Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Hästjobb klart

Idag har jag äntligen tagit itu med att kopiera alla mina foton 2005-2011 från min äldsta externa hårdisk till en nyare. Den äldsta är lite skum, jag kommer bara åt den från min äldsta laptop. Frågan är vilken som kraschar först 😉

Islandsbilderna har jag redan tidigare sparat på andra ställen också, bl a skivor.

Det var roligt att gå igenom mapparna med gamla bilder. En hel del hade jag mer eller mindre glömt av. Bilden ovan är en av de äldre, frusna vattendroppar på ett ax.

Jag har gjort det här hos Janne, men han har kört Nikonkurs i Västerås och är nu på väg mot Falun för att köra kurs där i morgon. Medan jag höll på med mapparna kikade jag lite på reprisen av Lady Gagas show som gick tidigt på em.

Förresten, såg någon Finnarnas mål mot Ryssland igår? Jag menar målet 🙂 Jag som inte är ett dugg intresserad av lagsporter råkade se målet på någon nyhetskanal igår, wow liksom.

maj 14, 2011 - Posted by | dator

2 kommentarer »

  1. Vitt paraply är nog inte fel när solen skiner. Annars är det ju väldigt läckert med macro och regndroppar.
    Snygg bild det där. Har sett den förut, men den är ju inte sämre för det.

    Kommentar av P-O | maj 15, 2011 | Svara

    • Du kan ha sett Jannes version, han hade annan vitbalans så hans version är lite varmare. har för mig att han gjorde en canvas på den till en utställning.
      Men jag har nog haft min på fotosidan innan jag gick ur där.

      Kommentar av sonjac | maj 16, 2011 | Svara


Kommentera

