Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Datorspöke

Så här ser rabatten ut idag med blommande tulpaner och poetnarcisser.

I morse var en sköterska från ASiH här och tog blodprov. Dom hade pratat om mig och läkaren där skulle komma över och träffa mig, men ringa före. Det är bra, då kan jag fråga ordentligt om min mage. Den har känts bättre idag.

Min stationära dator har spökat idag. Den ville inte hoppa igång, antingen var skärmen helt svart eller så stannade den på bilden med moderkort/tillverkare. Jag testade rätt många gånger och ringde sen till stället där dom meckat med den. Vi bestämde att jag och Janne skulle åka in med datorn igen, men så provade jag en gång till och då hoppade den igång. Testade flera gånger att stänga av och starta och den fungerade felfritt. Jag ringde tillbaks och vi bestämde att avvakta. Jag hade hållit på lite på baksidan för att kolla i vilka portar jag stoppat i kontakter, möjligen kan det varit glapp i någon… hoppas det men är lite orolig ändå att det är något annat. Nåväl, jag sitter inte i sjön, har en laptop också så jag backupar alla bilder direkt nu 🙂

maj 10, 2011 - Posted by | blommor, dator, sjuk, vårtecken 2011

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

