Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Trevlig kundtjänst på Adobe

Slånbärsblom, hur svårt som helst att få till. Dom är för röriga och med för många blommor för tätt 😉

Jag ringde Adobes kundtjänst nyss och dom kunde hjälpa mig direkt på telefon medan jag pratade med dom. Dom svarade snabbt, inget väntande med musik eller annat tjafs. Fast det var liiite knappval innan jag kom till rätt person. Men det var ingenting mot t ex Comhems kundtjänst 😉

Så nu har jag Elements på bägge mina datorer igen 😀

Och det känns rätt bra i magen, inte perfekt men bra. Jag ska ut och cykla lite eller promenera för att se om det fortfarande känns ok då jag rör mig lite. Kanske kameran får följa med, men det är lite väl hårt ljus förstås. Å andra sidan kanske det finns något i någon skugga som går att dokumentera 😉

Igår kväll förresten så bakade jag rågkakor, matbröd alltså. Det blev riktigt lyckat med rågkross i degen. Jag hällde hett vatten över krossen först så fick den stå och mjukna i flera timmar. jag vill inte ha hårda korn i brödet som knäcker tänderna. Samtidigt vill jag ha nyttigt bröd, och gott. Det är trevligt och billigt att baka eget matbröd.

maj 9, 2011 - Posted by | blommor, dator, elements 9, sjuk, vårtecken 2011

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

