Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Ont

Jag har inte mått så bra nu i tre dagar. Ont i magen, väldigt ont i magen. Men nu verkar det sakta bli bättre. Jag tror jag vet varför jag fick ont, och i så fall är det självförvållat. Jag tänkte att jag skulle sluta med omeprzol, som är ett magskyddande medel. Jag har tagit det en tid nu sedan jag mådde dåligt sist med halsbränna och kräkningar mm. Nu äter jag inga starka tabletter längre som skulle kunna irritera magen. Men dumt nog slutade jag med omeprazolen rakt av, jag borde nog ha trappat ner. Eller snarare, jag borde pratat med en läkare först om mina idéer. Så nu tar jag dom igen och ska prata med en läkare nästa vecka.

Jag hoppas verkligen att jag kan njuta av Jannes middag ikväll 🙂

maj 7, 2011 - Posted by | sjuk

2 kommentarer »

  1. Hoppas du mår bättre
    Vill bara tala om att det är ”koutsläpp” här på Backa imorgon, kl. 10.00
    Det kanske du redan visste. Det brukar vara flera tusen personer som kommer, så de tittar på kossorna och vi tittar på människorna.
    Kram /Gunilla

    Kommentar av Gunilla Kardevall | maj 7, 2011 | Svara

    • Jo jag läste det i någon lokaltidning. Hade det inte varit så mycket folk hade jag velat se och fota kossorna. Jag läste att det är ca 7000 som kommer och tittar på utsläppet. Jag blir så glad att de får gå ute, att Johan har så mycket hage åt dom.

      Kram!

      Kommentar av sonjac | maj 8, 2011 | Svara


Kommentera

