Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Behandling nr 4

Magnoliorna utanför Karolinskas huvudentré har också börjat slå ut. Dom hade inte kommit riktigt lika långt som dom bakom Jakobsbergs centrum.

Jag var inne på Radiumhemmet för behandling nr 4 i morse. Det gick bra, men är rätt tråkigt. Jag låg och löste suduko och läste deckare. När behandlingen var klar tog jag en promenad från KS till Roslagsbanans hållplats Universitetet. Jag gick en kortare men tråkigare väg än sist. Ner vid Eugeiahemmet, under stora vägen och direkt mot Stallmästargården, förbi några marinor och sen upp på trottoaren utefter Norrtäljevägen. Det tog ca 35-40 min till tåget, sen var jag hemma i ett nafs.

april 26, 2011 - Posted by | blommor, sjuk, vårtecken 2011

5 kommentarer »

  1. Det känns bra för mig att det gick bra för dig!

    Kommentar av Janne Arleklint | april 26, 2011 | Svara

    • Gulledej 😀

      Kommentar av sonjac | april 28, 2011 | Svara

  2. Hade du läst Stieg Trenters deckare? Visserligen har inte allt i dem åldrats lika snyggt men jag gillar att läsa hans Stockholmsskildringar… Kom o tänka på dem när du nämnde stallmästargården.

    Kommentar av mariasbokliv | april 27, 2011 | Svara

    • Japp, dom har jag läst allesammans, och Maria Lang. Jag gillar verkligen Stockholmsskildringarna, speciellt när han skriver om det som försvunnit mitt inne i stan, Klarakvarteren.
      Maria Langs skildringar av Skoga (Nora) är lika underbara.

      Kommentar av sonjac | april 28, 2011 | Svara

      • ja, jag gillar Lang också!

        Kommentar av mariasbokliv | april 29, 2011


Kommentera

