Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

På gång

Janne och jag har cyklat lite på Järvafältet på fm idag. Vi har tagit det lugnt och stannat till på olika ställen där det finns bänkar uppställda.

Jag var bara tvungen att kolla hur långt liljekonvaljerna hunnit, och visst, knopparna börjar synas.

Sen gav jag mig på några vitsippor igen. Här blev det en blandning av varmt och kallt ljus i samma bild. Det blir rätt spännande tycker jag.

april 24, 2011 - Posted by | blommor, makro, vårtecken 2011

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

