Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Det växer

Nu börjar det hända saker i min rabatt på framsidan. Det är knopp på tulpaner och poetnarcisser. Hoppas rådjuren håller sig undan, jag pudrar på med blodmjöl över tulpanerna med jämna mellanrum. Har spridit ut en säck med kodynga över rabatten också, gjorde inte det då jag grävde om rabatten i höstas.

Jag cyklade ner till kyrkan och håvade upp lite vattenloppor åt mina fiskar i fm. Sen hem och vila lite och efter det cykel till affären och köpa Bregott. Nu har jag motionerat klart för idag, ska bara ta in tvätten som hänger ute på klädsträcket.

Jag undrar om Hb fortfarande är på väg ner? Känner hur det svindlar till då jag hållit på med något nedböjd och reser mig. Hur som helst, jag får veta det på måndag 🙂

april 21, 2011 - Posted by | akvaristik, sjuk, vårtecken 2011

2 kommentarer »

  1. Härligt vad det grönskar nu i alla rabatter!
    Önsakr dig en skön helg!

    Kommentar av Bonnfrua | april 22, 2011 | Svara

    • Hoppas ni får en fin helg ni med 😀

      Kommentar av sonjac | april 22, 2011 | Svara


Kommentera

