Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Bergianska igen

Fortfarande gråmulet och kyligt ute. Jag tog tåget till Bergianska trädgården med kameran och gick runt och kollade lite.

Tog en sväng inne på Plantagen också, det har börjat komma lite perenner förutom alla penséer och andra tidiga utekruksplantor.

När jag strosade vidare bakom den Japanska dammen hittade jag vitsippor som var på gång, helt vilda var dom, inte planterade. Jag blev rätt förvånad faktiskt för det var så nära Brunnsvikens kyliga vatten.

Jag har börjat få väldigt mycket sendrag i tårna och under fötterna senaste tiden, både när jag går och när jag är stilla. Kan det vara en biverkning av cellgifterna tro?

Årets, för mig, första vitsippa

april 13, 2011 - Posted by | sjuk, vårtecken 2011

1 kommentar »

  1. Åh, jag måste ta mig till Bergianska snart igen, det var flera år sedan jag var där senast. det var också på våren tror jag för jag tog också bilder på de vitsippor som fanns vid japanska trädgården 🙂
    Kram

    Kommentar av CD | april 14, 2011 | Svara


Kommentera

