Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Skype installerad nu

Janne och jag har installerat Skype, sent om sider. Det är ju glimrande att kunna hålla kontakt gratis genom datorn i realtid med video till nu när Janne åker iväg. Jag har ju vetat om att det finns men inte riktigt insett nyttan. Det var Janne som slog till först och tyckte jag skulle installera också så nu har vi mecklat för att få igång både ljud och bild. Det blev ju bra ju.

Nu ska jag beställa transport till Karolinska till i morgon bitti. Jag har fått näringsdroppet insatt för natten och syster kommer och tar bort det någon gång 6,30-7,00 i morgon. Sen duschar jag, tar en rostad liten macka som brukar funka och åker in. Beställer väl bilen till 8,00 tror jag. Mitt i rusningen men dom har taxifiler så lite lättare kommer dom fram tror jag. Jag har ju ingen direkt tid att passa.

mars 23, 2011 - Posted by | prylar, reklam, sjuk

6 kommentarer »

  1. Oj, här har det hänt grejer sedan jag tittade in sist! Både söta krokusar och rtg som visade passageproblem!
    Jag hoppas att kontrasten löser upp de där förträgningarna och att det går bra för dig!
    Kram!

    Kommentar av Bonnfrua | mars 24, 2011 | Svara

    • Hemma igen utan röntgen nr 2. Kortförklaringen är att eftersom det inte är helt stopp och jag inte har ont är enda boten fortsatt cellgiftsbehandling, som röntgen från igår visade att jag svarar bra på.
      Skönt att slippa bli inlagd, jag känner mig trygg med den långa varianten på förklaring jag fick.
      Kram!

      Kommentar av sonjac | mars 24, 2011 | Svara

  2. Skype är jättebra… 😉

    Kommentar av CD | mars 24, 2011 | Svara

    • Ja visst pratar du med din syrra via Skype, har precis för mig det.

      Kommentar av sonjac | mars 24, 2011 | Svara

      • Just det, man kan ju messa också. 🙂 Har du sett de bilder jag skickade förresten?
        Kramis

        Kommentar av CD | mars 24, 2011

      • Mailade dig precis 😉

        Kommentar av sonjac | mars 24, 2011


Kommentera

