Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Röntgen gick bra

Hemma igen och det gick bra. Jag mådde inte dåligt och spydde ingenstans 🙂 En läkare kommer att ringa hem till mig och berätta vad röntgen visade men vad de kunde se så här långt var att det finns lite vätska i buken. Det är inte så konstigt, det fanns ju kvar lite när jag tappade ur sist och jag har bara fått två behandlingar. Det tar väl ett tag innan allt har absorberats.

Men nu är jag trött i ryggen, inte där jag har haft det förut utan högre upp. Undrar om jag lyckas få dit tensplattorna? Ska prova i alla fall, det är så skönt med dom. Men jag orkar inte sitta vid datorn något mer idag tror jag.

mars 23, 2011 - Posted by | sjuk

2 kommentarer »

  1. Skönt att allt gick bra ändå. Hoppas att du lyckas få dit tensplattorna så du kan få lite hjälp mot det onda.
    Du får slå på någon bra film eller serie.
    Kram på dig!

    Kommentar av ≈Sanna≈ | mars 23, 2011 | Svara

    • Plattorna är på plats, så skööönt 😀

      Kram tillbaks!

      Kommentar av sonjac | mars 23, 2011 | Svara


Kommentera

