Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Tens

Så här ser tensutrustningen ut. En kiwi och en sharon som jämförelse. Det ingår en väska, laddade och uppladdningsbara batterier samt bruksanvisningar också. Fast just här var förstås laddaren borta, men det ska finnas med om jag bestämmer mig för att hyra  😉

Plattor finns i olika storlek och dom här passar min rygg bäst. Det finns olika Tens och just den här kan man köra två separata par med plattor med olika programval. Men jag fick bara med ett par sladdar och (nya) plattor, det var glapp i det andra sladdparet. Det här är ju bara ett låneex. Vill jag hyra senare så får jag en antingen ny eller i alla fall genomgången. Plattorna är självklistriga och satt riktigt bra nu i början. Dom ska hålla för ca 40 på och avdragningar från huden. Sen måste man skaffa nya.

Just det här märket är det som säljs i Varsambutiken också, sjukgymnasten sa att den är riktigt slitstark och bra. Men det finns visst på Claes Ohlsson också.

Som sagt, man kan ställa in olika program och öka styrkan på strömmen så det känns skönt. Jag föll för en pulserande ström på nivå 26. Man skulle kunna höja ända till tror det var 80.

Få se om det blir någon varaktig skillnad, men det kändes i alla fall grymt bra när dom satt på igår.

 

mars 22, 2011 - Posted by | prylar, rehab, reklam, sjuk

2 kommentarer »

  1. visst kittlar den gott?

    Kommentar av mariasbokliv | mars 22, 2011 | Svara

    • Jätteskööönt 😀 😀 😀

      Kommentar av sonjac | mars 22, 2011 | Svara


Kommentera

