Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Janne är hemma

Idag kom Janne hem från sin vecka i Linköping. Mycket trevligt att få prata med honom på riktigt och inte bara i mobil 😀

Men på fredag åker han ner till UAE, Förenade Arabimiraten, för att hålla en veckas kurs. Sen blir han hemma någon/några? veckor och åker ner en sista gång till UAE.

Det här betyder att Janne skjuter på dragningen till sin tävling, kolla här, till den 5e april.

Själv har jag mått toppen hela dagen fram till ca 17. Då började magen bråka och har hållit på i fem timmar. Men just nu verkar den lugna ner sig utan att jag behövt spytt. Den håller på och bubblar, gurglar, skriker och tjuter. Ett otroligt oljud helt enkelt. Men lite tystare nu då, hoppas det håller i sig. En syster är på väg och ska koppla näringsdroppet strax.

I fm tog jag tåget ner till Centrum och handlade på Konsum. Det var trevligt jämför med den lilla dyra ICA jag har här i närheten. Jag mådde toppen hela tiden jag var där nere också.

 

mars 19, 2011 - Posted by | Janne, reklam, sjuk

7 kommentarer »

  1. Han ser lite sliten ut! 😉
    Så där är det när man jobbar för mycket…inte bra för hälsan! 🙂

    Steffe

    Kommentar av Steffe | mars 20, 2011 | Svara

    • Ja han är jättesliten, och värre blir det ungefär tre veckor framåt. Sen borde det lugna ner sig ordentligt. Kanske jag mår bättre då så vi kan komma ut och lufta kamerorna på Järvafältet någonting. leta efter blåsippor och så.

      Kommentar av sonjac | mars 20, 2011 | Svara

  2. Hälsa honom att han får vara rädd om sig o inte slita ut sig alldeles!
    Har lagt upp en blombild på bokbloggen o ett par på den andra, försummade

    Kommentar av mariasbokliv | mars 20, 2011 | Svara

    • Janne läste dina råd själv 😉
      Kollar bloggarnas med blommor. Jag har sett de första små lökspetsarna i min rabatt, krokus tror jag.

      Kommentar av sonjac | mars 20, 2011 | Svara

  3. Jo jag var trött i lördags då jag kom hem efter en 60-timmars arbetsvecka i Linköping. Den nu kommande veckan är jag hemma och den bör bli lite lugnare.

    På fredag flyger jag till UAE för att hålla en veckolång kurs i Abu Dhabi. Sen är jag hemma en vecka för att sedan resa tillbaka till UAE för en ytterligare veckolång kurs. Mellan resorna skall jag genomföra 5 Nikonkurser i olika städer.

    Därefter bör det vara lungt en stund… hoppas man….

    Kommentar av Janne Arleklint | mars 20, 2011 | Svara

    • Du måste vila och ta det lugnt så mycket de hinner mellan allt slit. Hoppas vädret blir drägligt i UAE den här gången, och krocka inte 😉

      Kommentar av sonjac | mars 20, 2011 | Svara

      • Jo, jag skall vila när jag kan. Idag har jag bokat mina båda flygresor. Jag kommer att flyga med Qatar Airways via Qatars huvudstad Doha. Det är en bra flight.

        Kommentar av Janne Arleklint | mars 21, 2011


Kommentera

