Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Tråkigt

Igår mådde jag inte så bra alls, släpade mig till affären och det gick bra i alla fall. Men senare på kvällen spydde jag som en räv igen. Jag tycker inte jag hade ätit något konstigt eller svårsmält alls, vad tråkigt det här är.

Just nu mår jag rätt hyfsat igen. Jag måste försöka komma iväg med Janne och handla lite till min mamma idag. Hon börjar få lite slut på bröd och mjölk och annat. Suck! Synd att hon skulle cykla omkull precis den här vintern. Men hon kryar sakta på sig, hon är en krutgumma 😀

mars 12, 2011 - Posted by | sjuk

6 kommentarer »

  1. Vad trist! Hoppas verkligen det vänder snart.

    Kommentar av elexidor | mars 12, 2011 | Svara

    • Ja det hoppas jag med. Men jag känner mig i alla fall väldigt trygg med den här nya läkarkontakten i ASiH som jag fått. Det blir nog bra så småningom 😀

      Kommentar av sonjac | mars 13, 2011 | Svara

  2. Hoppas att ni kunde komma iväg och handla lite till din mamma. Krutgumma tycks ligga i släkten 😉
    Stor krya på dig kram!

    Kommentar av ≈Sanna≈ | mars 12, 2011 | Svara

    • Japp, Janne hjälpte mig, vi tog bilen så det funkade och jag spydde inte inne på ICA 😉

      Kommentar av sonjac | mars 13, 2011 | Svara

  3. Hej Sonja!

    Hittade hit tack vare din beskrivning av hur man gör en pensel i elements.
    När jag sedan började läsa bloggen från idag och bakåt blev jag helt fast! Inte bara i dina bilder utan även av hur du beskriver din vardag med spyor, cellgifter och hemsjukvård.
    Så jag länkar hit om det är ok för dig???

    Kommentar av Bonnfrua | mars 12, 2011 | Svara

    • Hejsan!
      Vad gulligt du skrivet, länka hit du 🙂

      När jag insjuknade första gången för 1,5 år sedan funderade jag på om jag ska lämna ut mig och blogga om min cancer. Jag kom fram till att jag vill göra det. Dels håller det mig lite sysselsatt, dels kanske jag kan hjälpa andra som är i samma situation och så kan mina vänner och bekanta hänga med i hur jag mår utan att känna att det kanske är jobbigt att ringa mitt i något när jag inte mår bra.
      Jag har bara fått positiv respons så jag ångrar verkligen inte att jag bloggar om det. Jag känner mig gladare när jag delar med mig lite och läser uppmuntrande ord i kommentarerna 😀

      Kommentar av sonjac | mars 13, 2011 | Svara


Kommentera

