Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Hyfsat pigg

Ur arkivet fotad med min första digitalkamera, en kompaktkamera, Konica Minolta Dimage Z3.

Hur blir det om man lägger upp en bild som är mer än 500 pixlar bred nu för tiden då? När jag började blogga här gick det bra, man kan klicka upp bilden om man vill men den håller sig mindre på sidan så den inte förstör layouten.

Jag ska inte lägga upp sommarbilder så länge till, vill inte förstöra förväntan på nya frächa insekts och blombilder när snön försvunnit. Men min värld är så liten just nu. Det är så kul att kolla lite på vad man gjort tidigare.

Jag är fortsatt rätt pigg, mår inte illa i alla fall men är trött förstås. Jag ska ner till min husläkare och ta blodprov på måndag, jag tänker ringa Radiumhemmet och kolla vad Hb ligger på sen. Sist hade den rasat till 104 på en några veckor och jag hoppas att den inte sjunkit under 100. Fast iofs, har den gjort det så får jag blod nästa gång jag får behandling i så fall och blir väl då piggare.

 

mars 6, 2011 - Posted by | insekter, sjuk

3 kommentarer »

  1. Snygg bild 🙂 jag som inte har webbläsaren över hela skärmen kan berätta att då kommer bilderna ”ut över kanten” om du förstår hur jag menar. Men det kan man ju leva med 😉
    Kram

    Kommentar av CD | mars 7, 2011 | Svara

    • Aj då. Det är för jag har så stor skärm som det ser ok ut här då. Ska tänka på det.
      Kram!

      Kommentar av sonjac | mars 8, 2011 | Svara

  2. Wow!!

    Kommentar av Anna Henningsson | mars 7, 2011 | Svara


Kommentera

