Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Bättre på fm

Konstigt nog mår jag nu bättre på morgon/fm och sen sämre framåt em/kväll. Spydde tidigt i morse igen men nu känns det ganska ok.

Igår fick jag i mig bl a pulvermos med extra Bregott och lite köttbullar samt senare en rostad smörgås med nykokt skivat ägg och ansjovis. Det var riktigt gott. Salt känns bra, tror jag. Men jag har rasat rätt mycket i vikt, typ 8-10 kg på en månad. Nu är jag ingen mager sylfid, jag har hull att ta av. Men det är inte riktigt rätt läge att banta just nu.

Kylan ute har knäckts nu verkar det som. Hoppas den håller sig borta. Det är runt 0-grader och det känns betydligt skönare inne nu.

 

februari 26, 2011 - Posted by | insekter, sjuk

4 kommentarer »

  1. Åkte på magsjuka här så min sympati för dig o ditt illamående har dubblats.
    Skönt iaf att det verkar bli varmare…

    Kommentar av MariaH | februari 27, 2011 | Svara

  2. Åh stackars er, gissar att det inte bara är du som blev magsjuk.

    Ja snart har du väl krokus och snödroppar i din trädgård? Här ligger snön fortfarande väldigt tjock.

    Kram!

    Kommentar av sonjac | februari 28, 2011 | Svara

    • tre av fyra åkte på eländet, sambon står på benen än så länge… Inte riktigt vad jag tänkt ägna helgen åt.
      Inga blommor än men jag har faktiskt barmark här o var o inte så mkt snö.

      Kommentar av mariasbokliv | februari 28, 2011 | Svara

      • Ja jag gissade det. Stackars er.
        Åh barfläckar… då kommer nog krokusarna snart.

        Kommentar av sonjac | februari 28, 2011


Kommentera

