Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Sisådär

Jag mår nog något bättre men inte perfekt än. Natten efter behandlingen, må-ti, var jag uppe och spydde igen men nu har det varit lugnt. Fick i mig rätt bra med mat och vätska igår tycker jag.

Något som är lite dumt är att jag har fått en gnutta feber. Det är inte alls bra. Men än så länge är det bara en lite dryg halv grad. Om det går upp mot en grad måste något göras. En sköterska från avdelningen ringde igår och frågade hur jag mådde. Det var trevligt. Hon ska ringa igen på torsdag.

Det var -20 grader ute i natt igen… jag hatar denna kyla så driver upp elförbrukningen så mycket 😦 Men nu verkar det som om det ”bara” blir två kalla nätter till sen vänder det upp mot 0-gradigt. Hoppas SMHI har rätt. Jag studerar deras sida ofta och hoppas på varmare väderlek.

Min snälla gruppledare ringde också idag och kollade hur jag mår. Det är trevligt att prata med henne. Dels pratar vi om hur jag mår men jag frågar ut henne om hur det går på jobbet också förstås.

Firren är en av mina fina killihanar som jag fotade igår. Det hade varit tuffare om han hade spelat upp lite med fenorna mor någon hona eller annan hane men har var lite lugn den här gången.

 

februari 23, 2011 - Posted by | akvaristik, sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

