Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Janne lottar ut en kamera på sin blogg

Kolla vad min fina Janne har hittat på idag. Titt Här!!!

Han har beställt en Nikonkamera för egna pengar och lottar ut den. Motprestation är att sätta in 250 kr på Cancerfonden så har man en lottsedel, eller vad man ska kalla det.

Detta pågår till sista mars. Egentligen skulle jag vilja vara med, men det går ju inte. Tänk om jag skulle vinna, ingen skulle tro att inte det var riggat på något sätt då och allt ska gå väldigt korrekt till. Janne hoppas förstås att så många är med så att det motsvarar minst kamerans värde, men allt går till cancerfonden så Janne tjänar inte ett öre och lägger själv ut för vinsten på detta men förhoppningsvis gör det att cancerfonden får ännu mer pengar.

Visst är han fin 😀

februari 9, 2011 - Posted by | reklam

10 kommentarer »

  1. Vilken kanonbra ide av Janne! Det är ju helt klart värt att sätta in mer pengar för de går ju till en god sak. Så fort det rullat in pengar så ska jag absolut köpa mig en lott, kanske en till mannen också 🙂
    Härligt att du känner dig bättre idag.
    //Sanna

    Kommentar av ≈Sanna≈ | februari 9, 2011 | Svara

    • Ja nu känns det ganska ok. Jag får väl se det positiva, 25% av behandlingen klar, ”bara” tre gånger till att må pyton 🙂

      Janne har så bra idéer 😀

      Kommentar av sonjac | februari 10, 2011 | Svara

  2. Hej Sonja.. Jag skulle vilja vara med men har inga pengar, är arbetslös som en kråka!
    Visst är din Janne fin, och det är du med!
    Ha en fin torsdag
    Kram/Raya

    Kommentar av Raya | februari 10, 2011 | Svara

    • Tack Raya, hoppas du får en fin helg.
      Kram tillbaks 😀

      Kommentar av sonjac | februari 10, 2011 | Svara

  3. Heja Janne!
    jag önskar bara att cancerfonden inte dränkte en i reklam och tiggarbrev när man skänkt pengar…

    Kommentar av mariasbokliv | februari 11, 2011 | Svara

    • Åh nej, håller dom på så 😦
      Jag blev helt vansinnig på det där vidriga postkodslotteriet och deras spam för rätt länge sedan. Skickade ett surt brev till dom där jag krävde att dom slutar skicka spam och stoppade ner i ett av deras portofria svarskuvert. Jag har inte fått något mer spam från dom efter det 😀

      Kommentar av sonjac | februari 11, 2011 | Svara

  4. Jag skall genast kontakta Cancerfonden angående detta. Vad det nu kan vara värt.

    Kommentar av Janne Arleklint | februari 11, 2011 | Svara

    • Härligt. Det hjälper nog inte men om tillräckligt många trycker på kanske.

      Kommentar av sonjac | februari 12, 2011 | Svara

      • Jag vet inte om de fortfarande håller på så eftersom det var ett tag sedan sist men det är synd att man drar sig för att ge bidrag av den anledningen..

        Kommentar av mariasbokliv | februari 12, 2011

      • Om det fortfarande är så att ni får för mycket reklam från Cancerfonden så har jag nu lärt mig att tricket är att maila info@cancerfonden.se och be att få slippa.

        Kommentar av Janne Arleklint | februari 14, 2011


Kommentera

