Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Tack!

Tack alla ni snälla och gulliga som ger mig styrka genom min blogg 😀 Jag blir verkligen glad av att läsa era hälsningar. Jag orkar inte riktigt sitta och svara och tacka alla för sig som jag brukar, men så fort jag orkar så gör jag det igen.

Jag tog mig ner till min husläkare och tog blodprov, gick in på Apoteket och hämtade mer tabletter, bl a mot illamående som jag har sedan tidigare men börjar få ett sinande lager av. Tog en sväng in på ICA och var hemma igen inom en timme, inte illa med tanke på hur risig jag kände mig, kallsvettig och darrig mm.

Har mått ungefär som igår, illamående kommer och går, jag har svårt att äta och dricka men försöker ändå lite. Fil, soppa och yoghurt funkar sådär. Men nyss spydde jag igen, sjutton, som jag kämpat för att få i mig så vill jag helst behålla maten. Egentligen känner jag mer riktigt, riktigt bakfull men klar i huvudet.

Jag har legat och tittat på D VD-filmer idag igen. Det är vad jag orkar. Men nu var det två veckor sedan jag fick cellgifterna och om en vecka ska de vara ute ur systemet. Jag borde ju må bättre lite innan allt är ute tycker jag. Jag måste ringa och få remiss till dietisterna på Radiumhemmet så jag få näringsdrycker. Det var bra förra gången.

februari 7, 2011 - Posted by | sjuk

2 kommentarer »

  1. Suck…!
    Vet inte vad jag ska säga, men det gör verkligen ont i mig när jag får ”höra” om ditt återfall. Finns det inte längre någon jävla rättvisa här i världen?? Den däringa snubben ”ett par trappor upp”, har han helt lagt ner verksamheten eller???

    Nåväl, jag och Packi håller våra tummar så dom både vitnar å knackar för att du ska kunna ta dig igenom även denna ”halvlek” OCH gå segrande ur matchen once for ever!!!!

    Keep fighting, Suomi!!

    /Oscar & Packi

    Kommentar av Oscar | februari 8, 2011 | Svara

  2. Jag tänker på dig, hoppas du kommer att må bättre nästa vecka och att du kan behålla all mat så du kan få tillbaka krafterna. Kram!

    Kommentar av Anna Henningsson | februari 9, 2011 | Svara


Kommentera

