Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Mera vätska

Jahaja, då har jag fått mer vätska i buken. Det var inte vad jag tänkte. Förra cellgiftsbehandlingen hade så bra och snabb inverkan på just det så jag trodde det var samma med den här. Jag ringde min kontaktsköterska och hon var frisk nu 😀 Vi pratade lite om det här och den här behandlingen ligger och simmar i systemet under en längre tid, då kan också vätskeproduceringen hålla i sig längre. Trist.

Hur som helst så skulle hon skriva en remiss till ultraljudet och försöka få in mig i morgon. Hoppas det funkar. Förra gången jag skulle tömma buken fick jag vänta en vecka och det var jobbigt.

Jag har inte orkat göra så mycket mer än ligga och läsa deckare nu. Läste ut Jo Nesbös Fladdermusmannen och har nu börjat på Kackerlackorna. Det var rätt länge sedan jag läste dom så det funkar att läsa om dom.

februari 3, 2011 - Posted by | sjuk

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

