Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Sov i 15 timmar

Nu har jag sovit i 15 timmar. Fast jag var uppe några gånger och gick på muggen och någon gång vakande jag av att jag var hungrig och gick upp åt lite.

Det känns som jag har träningsvärk i buken, det spänner lite men inte alls på samma sätt som tidigare. Midjemåttet har minskat med 10 cm och jag tror det kommer att minska lite till då skinnet drar ihop sig. På måndag får jag första cellgiftsomgången och då kommer det inte att produceras mer vätska.

Jag känner mig rätt sliten nu. Hade tänkt att jag skulle ta mig ner till träningsstället och i alla fall göra knäövningarna men jag tror jag hoppar över det. Jag kan nog fortsätta med det nästa vecka kanske.

Vad jag funderar lite över är om jag får hudproblem kanske det blir svårt att träna. Det är ungefär 17 % som får problem och det kommer visst mest i handflator och under fötterna. Det kan bli problem att lyfta/trycka med händer/armar då. Eller så funkar det ändå.

 

januari 21, 2011 - Posted by | sjuk

2 kommentarer »

  1. Hörde idag på jobbet.

    Tänkt ett tag på att fråga dig om tips om blixt.

    Sonja, jag överför all min kraft till dig!
    /Roffe

    Kommentar av Roffe | januari 22, 2011 | Svara

    • Tack Roffe 🙂
      Det känns lite träligt just nu, snopet liksom.

      Vad undrade du om blixtar? Har du min mailadress? Kanske lättare att ta det via mail? Min adress är sonja.cygneltabort@comhem.se ( ta bort ”tabort” 😉 ).

      Hälsningar Sonja!

      Kommentar av sonjac | januari 23, 2011 | Svara


Kommentera

