Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

-6,3 liter vätska

Nu är jag hemma från KS. Janne var med där och skjutsade hem mig efteråt, gullegubben 😀 Jag blev av med 6,3 liter vätska, vilken lättnad. Nu verkar det som om ryggvärken försvann också och jag är riktigt hungrig, och trött. Jag ska äta lite, sova lite och så får jag se hur pass pigg jag är ikväll.

På måndag är det dags för cellgiftsbehandling. Det ska bli intressant att se hur jag mår av den här mixen.

januari 20, 2011 - Posted by | sjuk

4 kommentarer »

  1. Oj, så mycket, du som hoppades på 3 liter. Förstår att du mått dåligt och haft ont i ryggen.
    Kramar Nettan

    Kommentar av Anette Lutteman | januari 20, 2011 | Svara

  2. […] två jobbdagar i Linköping har jag varit hemma idag för att vara med Sonja på Karolinska sjukhuset. Sonja har det jobbigt nu, men efter dagens besök på sjukhuset har hon stor anledning att må […]

    Pingback av Tillfälligt hemma « JANNE ARLEKLINT | januari 20, 2011 | Svara

  3. Det är mycket vätska! Jag ska hålla tummarna för dig och hoppas att behandlingen blir bra. 🙂

    Kommentar av Anna Henningsson | januari 20, 2011 | Svara

  4. skönt att bli av med den o kunna sitta igen!
    Kramar!

    Kommentar av mariasbokliv | januari 21, 2011 | Svara


Kommentera

