Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Fynd

Jaha då har jag jobbat en dag och legat i soffan och slappat en dag igen. Nu blir det jobb idag igen, ett extremt långt arbetspass på 10 timmar. Få se hur pigg jag är ikväll 🙂 Men nästa vecka är jag ledig må-to, det är något att se fram emot.

Men igår gjorde jag i alla fall ett superfynd. Jag har kollat runt lite på Photoshop Elements 9 kostar. På ElGiganten ligger det på långt över 1000 kr, tror det var 1200 eller 1300 kr. Kollade på Pricerunner igår och såg att Dustin tog typ 750 plus frakt. Det var ju skillnad. Men jag fick en känsla att jag skulle kolla på MediaMarkt, och blev extremt överraskad när de bara skulle ha 799 för det. Inget fake heller, det är den svenska versionen. Det är ju billigare än på Dustin om man räknar in frakten. Så den slog jag till på. Men jag har inte installerat den än.

 

januari 9, 2011 - Posted by | rehab, reklam

1 kommentar »

  1. Hej Sonja!
    Mycket bra kap där 🙂 det gäller att titta runt på platser där de brukar kunna vara billigt, därför mjukvara är i dagens läge inte billigt!

    Kommentar av iPadbloggen | januari 11, 2011 | Svara


Kommentera

