Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

En lugn nyårshelg

Janne och jag hade en väldigt lugn nyårshelg. Vi åt gott, kollade lit på TV, umgicks och spelade spel. Det var trevligt att få hela helgen tillsammans.

Nu ska jag jobba ett block med fyra emdagar varannandag.  Få se hur trött jag är nästa måndag 🙂 Jag ska försöka ta mig till träningen två av de lediga dagarna också, men det går nog bra. Fast jag har haft grymt ont i andra knät i helgen, lite konstigt. Jag funderar på att köpa smärtlindrande på spray. Jag är lite less på att äta så pass mycket Ipren och Panodil varje vecka. Det är långt från maxdos, men säkert inte nyttigt ändå.

januari 3, 2011 - Posted by | rehab

2 kommentarer »

  1. Voltaren-salva och en stadig knälinda i neopren (finns i mer välsorterade sportbutiker) brukar fungera bra för mig. Kanske något att pröva på?

    /Joakim C.

    Kommentar av Joakim C. | januari 4, 2011 | Svara

    • Hm, Voltarensalva kanske funkar, Eeze funkade inte överhuvudtaget, vilket skräp. Knälinda får jag inte plats med i uniformsbenen över knät, men hemma skulle det funka.
      Tack för tipsen 😀

      Kommentar av sonjac | januari 5, 2011 | Svara


Kommentera

