Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Träna, träna…

Det gick bra hos läkaren igår och nu ska jag ner och träna mig till lite träningsvärk igen 😉

Snön öser ner, usch, jag skyfflade undan en massa snö igår men måste nog göra om det lite senare idag och i morgon kväll ska jag jobba en natt för första gången på ett drygt år. Jag åker tre turer till med instruktörsförare sen blir det egna turer. Jag hoppas jag orkar med det, hela turer menar jag. Jag har fått bestämma själv hur jag lägger turerna utifrån mina planerade turer. Plockade bort så jag alltid har minst en dag ledig mellan, men ibland blir det upp till 2-4 dagar mellan. Turerna är rätt långa, hoppas, hoppas att det funkar.

december 17, 2010 - Posted by | rehab, träning, vinter

2 kommentarer »

  1. hej sonja vad roligt att det går så bra med jobbet jag och min famij åker till gotland imorron och firar jul kommer hem till nyår då ska jag titta på ett jobb på jysk många kammar maja med familj

    Kommentar av maja karlsson | december 17, 2010 | Svara

    • Åh vad trevligt det låter med Gotland på vintern. Det måste vara väldigt annorlunda mot alla sommarbilder man sett därifrån. Hoppas ni får en lugn och trevligt jul.
      Oj jobb på Jysk, vad kul. Jag håller tummarna.

      Kramar!

      Kommentar av sonjac | december 17, 2010 | Svara


Kommentera

