Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Bilderna räddade, Hjortkvarn

Hurra!!! ElGigantens datorservicegrabbar lyckades rädda min semesterbilder 😀 Så nu kommer det att dyka upp lite inlägg med bilder från min och Jannes semesterresa i vårat vackra land.

Ovan är från våra vänner Micke och Nettan som bor i Hjortkvarn i en underbar funkisvilla med sina supergulliga schäfertikar Donna och Rita. Vi sov över där första natten och på morgonen blev man ”överfallen” av en mycket blöt hundtunga i ansiktet 😀 På kvällen grillade vi och det var så trevligt, tack för en extremt trevlig början på semestern Micke och Nettan 😀 Juste att getingfällan funkar 😉

Janne lånade en kamera där och undersökte den noga, han ser riktigt glad ut när han testfotar med den 😀

augusti 20, 2010 - Posted by | semester 2010

7 kommentarer »

  1. Va skönt med bilderna!! Får man fråga vad kalaset gick på?

    Du…vad håller Janne i…han tvättade väl händerna efteråt! 😉

    Steffe

    Kommentar av Steffe | augusti 21, 2010 | Svara

    • Han måste ju kolla andra sidans grejer också, det är bra för kursandet… tror jag 😉

      Kommentar av sonjac | augusti 21, 2010 | Svara

    • Självklart måste jag ha lite koll på Canon också.
      Idag testade jag en Pentax 😉

      Kommentar av Janne Arleklint | augusti 21, 2010 | Svara

  2. Så skönt att bilderna kunde räddas. Har du dränkt maskinen ännu? he he. Ser fram emot att få se mera från er semestertripp.
    Kramisar N&M

    Kommentar av Anette Lutteman | augusti 21, 2010 | Svara

    • Nej inte än, den ligger och skäms. Det kommer fler bilder från semestern i morgon, tror jag. Tänkte att jag inte ska dränka inlägget om vernissagen idag.

      Kram-kram!

      Kommentar av sonjac | augusti 21, 2010 | Svara

  3. Grattis! 🙂 Skönt att det löste sig.

    Kommentar av Fredrik | augusti 21, 2010 | Svara

    • Tack! Ja jag hade blivit lite ledsen om de försvunnit. I morgon kanske jag lägger upp några räddade bilder på grottspindlar 😉

      Kommentar av sonjac | augusti 21, 2010 | Svara


Kommentera

