Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Spolade porten idag

Idag var jag ner till min husläkarmottagning och en av distriktssköterskorna spolade igenom min venport. Jag ska göra det var 6-8e vecka så det inte blir stopp i den. Först spolas det igenom koksaltlösning och sen fylls porten och den tunna slangen som går inne i min kropp med antikoaguleringsvätska. I går hade det gått 7 veckor sedan jag fick den sista cellgiftsbehandlingen, tiden går fort.

Sen tog jag tåg och buss till Janne och vi cyklade ut på Järvafältet. Ljuset var fint men insekterna hade mer eller mindre försvunnit, skumt. Det här var på kvällskvisten så kanske de börjat leta efter ställen att tillbringa natten på redan.

I morgon ska jag ta med fikabröd till Jannes jobb och fika lite med honom och de kolleger som inte har semester.

juli 20, 2010 - Posted by | Janne, sjuk

2 kommentarer »

  1. Trots att mina jobbarkompisar är bortskämda med fikabröd från Vetekatten varje vecka blev ditt fikabröd väldigt uppskattat!
    Dom var ett tag inne på frågan om vi kunde byta leverantör 😉

    Kommentar av Janne Arleklint | juli 21, 2010 | Svara

    • Ha! ha! ha! Kul att det uppskattades 😀

      Kommentar av sonjac | juli 21, 2010 | Svara


Kommentera

