Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Janne glömde ringa…

Jaha ja, Janne ringde efter 5,5 timmar och blev förvånad att jag varit orolig. Han hade inte alls sett eller hört att jag skickat flera sms. Det tog lite tid för polisen med rapportskrivning mm, sen gick Janne och de två kollegerna och åt. Mig ringde han kommit till hotellet och gått och lagt sig.

Jag hann ju bli rätt orolig, målade upp en fantasi där han satt i fängelse och blev torterad och sen bara försvann 😦

juni 21, 2010 - Posted by | Janne

6 kommentarer »

  1. Skönt att det löste sig…ja, dit skulle jag inte ens åka om jag fick resan betald…huuuhh!

    Steffe

    Kommentar av Steffe | juni 22, 2010 | Svara

    • Ha! ha! Ja Janne har ju fått resan betald, han jobbar där några dagar 😀

      Kommentar av sonjac | juni 22, 2010 | Svara

  2. Typiskt män 😉

    Kram!

    Kommentar av Malin H | juni 22, 2010 | Svara

    • Just det 😀 Jag vågade ju inte ringa heller, bara skicka sms. Med min fantasi att han fått trubbel med polisen tänkte jag att det kan bli värre om mobilen ringer… det låter ju rätt dumt när jag tänker efter 😀

      Kramisar tillbaks!

      Kommentar av sonjac | juni 22, 2010 | Svara

  3. Det är bara för mig att be om ursäkt.

    Kommentar av Janne Arleklint | juni 23, 2010 | Svara

    • Åh, men det är du redan ursäktad för 😀 Ska bli skönt att ha dig på närmare håll 😉

      Kommentar av sonjac | juni 23, 2010 | Svara


Kommentera

