Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Det var tungt idag

Det var tungt idag. När jag reste mig efter att ha legat på knä och fotat så snurrade det ordentligt i huvudet. Det är något med de dåliga blodvärdena, kommer inte ihåg exakt vad, men det spelar ingen roll. Det kommer att bli bättre. Kondisen är superdålig nu, det finns en ”mördarbacke” på min skogsslinga. Den var väldigt lång och brant idag 😀

Men det blir snart bättre och bättre… kanske om en vecka att jag börjar känna att jag orkar lite mer, hoppas det 😀

juni 8, 2010 - Posted by | blommor, sjuk, vårtecken 2010

6 kommentarer »

  1. Visst är det så! Efter den kommande helgen bör du ha passerat ditt tröttaste status hittills. Därefter kommer du bara att må bättre och bättre och kan slippa tänka på nya cellgiftsbehandlingar 🙂

    Jag är stolt över dig!

    Kommentar av Janne Arleklint | juni 8, 2010 | Svara

    • Puss-puss 😀

      Kommentar av sonjac | juni 8, 2010 | Svara

  2. Helt underbara bilder Sonja. 🙂 Kan det ha varit blodtrycksfall orsakat av medicineringen? Håller med Janne också.
    Kramis 🙂

    Kommentar av CD | juni 9, 2010 | Svara

    • Mja… jag har ju för mig att min läkare sa något om att ett av de låga blodvärdena gör att det kan svartna för ögonen då man reser sig fort… men jag minns inte riktigt hur det egentligen var… eller kan det vara så att man får blodtrycksfall av cellgifterna? Ja, ja det går i alla fall över så småningom 😀
      Kramisar!

      Kommentar av sonjac | juni 9, 2010 | Svara

      • Jag hade lågt Hb länge när jag var yngre och hade även lågt blodtryck då och jag kunde inte stå på huk alls för varje gång jag reste mig så svartnade det för ögonen och jag fick blodtrycksfall (vilket det gör ibland idag med fast jag har bättre Hb) När jag tog körkortet när jag var 20 hade jag 60/80 i blodtryck, inte så bra. 🙂

        Kommentar av CD | juni 9, 2010

      • Oj, ja det var inte högt alls det.
        Jag funderar på om det har med det superlåga Hb som nog knappt visar något utslag alls just nu. Då funkar ju inte syretransporten, kanske det blir lite syrebrist i huvudet ett tag när man reser sig?
        Det kommer att bli lite sämre ändå nu under några dagar innan det vänder.
        Kram 😀

        Kommentar av sonjac | juni 9, 2010


Kommentera

