Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Idag gäller det

Sims3

Idag gäller det. Janne och jag ska in till Radiumhemmet och träffa min läkare som ska ge besked om hur behandlingen lyckats. Först ska jag ta ett akutblodprov där en timme innan, kl 10. Det ska vara analyserat till kl 11 då vi träffar läkaren. Det finns en tid bokad i morgon för en ny giftomgång men det är inte helt säkert att den behövs. Vi får se. Lite nervöst är det, men jag sov riktigt, riktigt bra 😀

Bilden är från mitt Sims3-spel. Min spelfigur Molly har träffat en snubbe i Kina, dom gifte sig och fick barn, Markus. Här fiskar dom på stranden framför sitt hus. På torsdag ska expansion nr 2 släppas, hoppas den inte buggar lika mycket som första expansionen.

maj 31, 2010 - Posted by | sims, sjuk

4 kommentarer »

  1. Håller tummarna!

    Många underbara bilder du lagt ut sen jag var här sist! :)Läst och tittat igenom allt. 🙂

    Kramar!

    Kommentar av Malin H | maj 31, 2010 | Svara

  2. Hoppas allt har gått bra idag! Kram!

    Kommentar av Anna Henningsson | maj 31, 2010 | Svara

  3. LYCKA TILL!!!!

    Steffe

    Kommentar av Steffe | maj 31, 2010 | Svara

  4. Tack, tack. Nytt inlägg inlagt 😀

    Kommentar av sonjac | maj 31, 2010 | Svara


Kommentera

