Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Torr näsa

Jag kom på att jag glömt tipsa om en bra grej på Apoteket. Jag fick problem med slemhinnorna i näsan ett par dagar efter senaste behandlingen, precis som förra gången. Nu snokade jag lite bland Apotekets hyllor och hittade en nässpray som inte är avsvällande/beroendeframkallande. Som man då kan använda hur länge som helst utan problem. Det är koksaltlösning, menthol och eukalyptusolja i den och den hjälpte mig bra mot den torra kliande näsan.

maj 22, 2010 - Posted by | reklam, sjuk

2 kommentarer »

  1. Lägger in lite bokrecensioner här:
    Edvard Finnegans upprättelse av Roslund & Hellström behandlade ett udda ämne i Sverige, nämligen dödsstraff. Evert Grens blir ännu ett snäpp mänskligare tack vare den nya kvinliga polisen som till och med får ut honom på mogendans. Historien är bra berättad men lite tunnare än de två första.
    Efter det blev det en annan författarem nämligen Carin Gerhardsen, Pepparkakshuset. Den första boken i Hammarbysviten. En bra story som håller och ett oväntat slut gör boken läsvärd.

    Kommentar av Guy Palm | maj 22, 2010 | Svara

    • Ahaa… den har jag inte läst, den sista alltså. Tack för tipset Guy.
      Då har du Flickan under gatan och Tre sekunder kvar av Roslund&Hellström. Ska bli intressant att höra vad du tycker om dom så småningom.
      Många kramar till dig Guy!

      Kommentar av sonjac | maj 23, 2010 | Svara


Kommentera

