Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Trixade lite med blommorna

Jag borde nog stryka bakgrunden 😉

Det blev lite trixande med den här. Det är sällan jag gör det men här har jag gjort en kopia av bakgrunden och blurrat den. Sen suddade jag bort lite där blommorna är, men inte allt. Fast det syns nog inte så stor skillnad egentligen.

Jag har fått blomstercheckar från min arbetsgivare också för rätt länge sedan, men har inte löst in dom än. Jag var in i en blomsterbutik men dom hade så magert utbud där, jag ska kolla efter något annat ställe med mer att välja bland.

I morgon ska jag till min läkare och få veta hur dom tänker sig en fortsatt behandling av mig. Blir det bukoperation snart eller blir det fler cellgiftsbehandlingar?

februari 2, 2010 - Posted by | blommor, sjuk

4 kommentarer »

  1. Vilken fin bukett det blev. 🙂 Nu har jag inte varit i många blomsterhandlar butiker på senare år men den senaste jag besökte hade inte heller så stort utbud mot vad som fanns förr om åren.

    Kram

    Kommentar av CD | februari 3, 2010 | Svara

    • Jag tror det är väldigt stor skillnad på olika butiker. Det lustiga är att det ställe den här buketten kom ifrån var där jag stoppade in huvudet och inte hittade någonting då jag skulle utnyttja blomcheckarna från arbetsgivaren.
      Jag hade tänkt mig en krukväxt, kanske en brudorkidée, men det var så lite krukväxter. Tydligen skulle jag tittat på snittblommor istället 😉

      Kramar!

      Kommentar av sonjac | februari 4, 2010 | Svara

  2. Just därför jag försöker undvika att jobba med tygbakgrunder – jag gillar inte att stryka.

    Kommentar av Staffan H | februari 4, 2010 | Svara

    • Jag förstår precis vad du menar Staffan 😉 Vi ska hitta på någonting bättre. Åtminstone när det gäller upphägning, jag hade kunnat göra det här bättre, fy skäms på mig, men jag fuskade bara för att få en bild till bloggen 😀

      Kommentar av sonjac | februari 4, 2010 | Svara


Kommentera

